Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdeb
Ik hoop maar dat ze tegen dan niet opnieuw een aanpassing doen hé Fred!
Wij hebben dat overschrijvingsformulier meegekregen bij de boeking en moeten inderdaad 1 maand op voorhand de afrekening betalen,maar we zullen de dans wel niet ontspringen,tegen dan zal er wel een andere overschrijving in de bus zitten!
Noortje (of Fred) weet jij hoe groot de groep zal zijn,ik vind daar nergens iets van terug.Ik vrees een beetje dat deze redelijk groot zal zijn,waardoor alles toch wat meer tijd zal nemen en we wat meer als die chinezen  zullen reizen!
|
Met Neckerman (en Thomas Cook ook denk ik) moet je rekenen op een groep van max. 55 man. Meestal zal dat dus rond de 50 zitten.
Een volle grote bus dus.
Zeker deze periode (iedereen gaat nu naar Amerika) zal de bus gegarandeerd vol zitten.
Dat is een hele hoop als je ergens stopt. Als die vrouwen allemaal naar Toilet moeten...

Toen ik de eerste keer in Amerika was waren we met 3 bussen van ongeveer 50 man... Je kan je al voorstellen wat er gebeurt als die ergens stoppen.
Nu probeerde ze wel altijd om op een iets ander tijdstip te vertrekken of de route iets anders te doen.
Maar soms gaat het natuurlijk niet anders en dan kom je allemaal tegelijk aan.
Nu moet ik wel zeggen, in die groep van 50 man heb ik veel mensen leren kennen. Maar dat is eigenlijk bijna in elke groep dat je wel iemand leert kennen.
Het was toen wel een goeie groep. Enkel de gids vond ik maar niks...
Ik hoop dat jullie een goede gids hebben, een goede gids hebt en een goeie chauffeur kan zoveel doen.
Een goede gids / chauffeur zal van mij dan ook een beloning krijgen op het einde van de reis. Als ik het geen goede vind krijgt hij van mij niets.

Zo doen we dat.

Ik heb alle gidsen altijd al iets gegeven. Behalve onze gids in Amerika...
Ik heb het mens haar naam niet meer onthouden.
De chauffeur heeft toen haar deel gekregen. "Romero" Die heb ik nog onthouden.
Maar de reis die jullie gaan doen zal zeker alles goedmaken, het is een geweldige reis waar je van alles zal te zien krijgen. En u zeker zal amuseren.
Ik vond het toen echt geweldig. En ik had toen ook al op verschillende plaatsen geweest. Enkel het eten kunnen ze nog wel wat verbeteren maar ja...
Ben hier precies weer serieus wat aan het zeveren geweest.