Los bericht bekijken

#10 (permalink)  
Oud 13 mei 2008, 15:27
bxr bxr is offline
Junior Member

Standaard

Hehe eindelijk nog eens tijd om een beetje verder te werken aan mijn verslag. Ik had gedacht dat dit veel vlotter zou gaan, maar er is zoveel te vertellen en het moet toch nog een beetje overzichtelijk blijven ook hé.

Dag 8: Monument Valley - Lake Powell ( Page )

Lake Powell stond bij het vertrek bij mij aangestipt als " de dag " we zouden zelf een bootje huren en zo het meer gaan ontdekken. Dus 's morgens heel vroeg vertrokken, waardoor we konden genieten van de ochtend boven Monument Valley. Eens aangekomen aan Lake Powell begon de miserie. Alles stond daar naar mijn mening slecht aangegeven. Uiteindelijk bleken we aan de verkeerde haven te staan om een boot te huren. Wanneer we dan uiteindelijk toch aan de juiste stonden, bleek alles verhuurd te zijn. Dus dikke "bummer". Uiteindelijk er dan maar een rustige dag van gemaakt en op verschillende plaatsen een verfrissende duik in het meer genomen. ( Welgekomen bij temperaturen van boven de 50 graden celsius )

Hotel: Best western Arizona Inn. ( degelijke best Western met gratis ontbijt, het zwembad was echter niet zo goed onderhouden )

Dag 9: Lake Powell - Bryce Canyon

Prachtige rit waarbij het landschap weer mooi veranderde. Aangekomen bij Bryce Canyon eerst ingechecked en dan een ATV tour gemaakt. ( Quads ) Dit was best de moeite waard en koste echt niet veel voor hetgeen je kreeg. Elk uur vertrok er een tour met een gids, maar wij waren alleen. Dus erg leuk rondgetourd en mooie natuur en dieren ( antilopen, prairiehonden, ... ) gezien. Na de middag het echte park bezocht en Bryce Canyon is echt de moeite. Met de duizenden uitgesneden torentjes in de vallei heb je hier echt prachtige zichten.

Hotel: Best Western Ruby's Inn ( Enige hotel vlak aan Bryce Canyon. Groot maar zeer goed verzorgd en zeer veel mogenlijkheden, aanrader )
Met citaat reageren