Discussie: reisgenoten Afrika
Los bericht bekijken

#3 (permalink)  
Oud 4 mei 2008, 13:41
vincent vincent is offline
Junior Member

Standaard

Bastiaan, ik heb nog geen ticket vastgelegd, dus kan mij zeker nog aanpassen. ik vrees echter dat ik in september geen verlof kan nemen, ga dat zeker uitzoeken.
Had je reeds een programma voor ogen?
1) Ik reis heel graag low budget maar wil mijn eigen jeep.
de miserie van bussen en vrachtwagens heb ik gehad.
2) als ik naar Dar vlieg zou ik graag van daar uit naar Mtwara rijden, de grens oversteken naar noord Mozambiqe. Stuk van de kust (event.tot Pemba, event.ook een eiland daar), dan landinwaarts tot lake malawi, daar terug Tanzania binnen en terug naar Dar.
Naar wat ik lees en hoor is dat nog een stukje tamelijk "ongerept".
dat is maar een voorstel, maar de parken in 't noorden rond arusha heb ik al gezien.deze zijn wel mooi, maar duur, en ze lopen vol fototoesteltoeristen.
ik weet niet of men aan de kant van malawi met een auto terug over de rivier (rio rovuma ) tanzania binnenkan.zou ik nog moeten uitzoeken.

laat ons contact houden
én hopen dat er nog mensen meelezen. het is zoeken om een 4X4 te vinden onder de 100 USD/dag. als je kan delen met 4 scheelt dat dus een pak geld.
ik heb reeds meermaals op die manier gereisd (vnl in en rond Oeganda) en vind dat supergeestig. Op voorwaarde dat je een leuke, gelijkgezinde groep kan samenstellen natuurlijk!!!

vincent.

PS: bij welke maatschappij heb je geboekt? en voor hoeveel?
Met citaat reageren