Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noortje
Ik vind het ook frappant dat thomas cook niet reageert.
Maar ja, het is ook zo een speciaal weekend, dus we zullen nog wat geduld oefenen.
Bedankt voor de site, daar ga ik zeker eens rondsnuffelen.
Van die beenruimte had ik helaas ook al gehoord.
Wij konden dat op het reisbureau ook niet boeken.Mijn vriend heeft ook zeer lange benen. Dat wordt afzien.
De vraag is : hoeveel is extra been ruimte waard.
en als hij dat koopt en ik niet, zitten we dan wel langs mekaar?
Wij hebben helaas wel geen goede aansluiting in washington.
Er zit 5 uur tussen...
|
Ik heb deze morgen nog een mailtje gedaan naar neckermann,om18u reeds antwoord gekregen helaas het reservatienummer niet bij gezet en met de vermelding de reis western wonders wisten ze blijkbaar niet genoeg om op mijn vragen te anwoorden,dus nog even afwachten!
Voor die extra beenruimte zul je inderdaad allebei moeten boeken of anders zit je niet bij elkaar,dit is naargelang de vraag zoveel rijen die ze wat ruimer maken.
Hebben jullie de vlucht uren al gekregen?volgens het boekje van neckermann vertrekt iedere vlucht op vrijdag om 12u10 in Brussel en komt aan in LA om 19u05.Na wat zoeken op UA,blijkt deze eerste vlucht aan te komen om 14u31 in Washington en vertrekt de tweede naar LA om 16u40,dat is ruim 2u later.Dat is toch wat beter dan 5u hé,ik denk dat het nog rennen zal worden om de juiste vlucht te vinden.