Los bericht bekijken

Hey
  #4 (permalink)  
Oud 26 april 2007, 17:18
Britt Britt is offline
Junior Member

Smile Hey

Hey,

Ik ben Britt. 21 jaar jong en heb er altijd al van gedroomd om een wereld reis te doen.En jou berichtje sprak me direct aan omdat de plaatsen waar je heen wilt gaan toevallig ook de plaatsen zijn waar ik heen wil (alleen afrika staat er niet bij , maar dat komt later nog wel ) Ik ben 3 jaar geleden al eens in Mexico op vakantie geweest. In Playa del Carmen. En zou er dood graag terug naar toe willen. Mijn budget is niet van het grootste maar de bedoeling is van zo'n tocht dat je natuurlijk toekomt met wat je hebt. Het enigste probleem dat er bij mij is dat is dat ik al een job heb en dat ik toch wel met mijn baas zal moeten overleggen of ik een loopbaanonderbreking kan krijgen of niet . Dit valt waarschijnlijk wel te bespreken met mijn hoofdverantwoordelijke want die heeft ook de reis microbe te pakken.Als dit niet zou lukken dan zou het voor mij niet uitmaken om er gewoon te stoppen want ik ben het er al lang beu.En dan zoek ik wel ander werk .En dan zo een fantastische reis maken spreekt me veel meer aan dan nog langer op men werk te blijven. En ik heb ook dringende nood om er tussenuit te gaan ergens heel ver weg. Ik hoop dat ik terug van je hoor want ik zie dit echt wel zitten.

Groetjes Britt

Laatst gewijzigd door Britt; 26 april 2007 om 17:38.
Met citaat reageren