Los bericht bekijken

Phuket 2 tal weken maart-april
  #1 (permalink)  
Oud 11 januari 2005, 00:16
Phuket Phuket is offline
Junior Member

Standaard Phuket 2 tal weken maart-april

Ik ben hier gloednieuw op dit forum. Veel volk is er gelijk niet maar alé we gaan es kijken of er reactie komt.

Ik speel reeds een tijdje met het idee om naar Thailand te trekken, meer bepaald naar Phuket. Laat me wel duidelijk zijn: dit is niet om de ramptoerist uit te gaan hangen. Het is nog van voor de ramp dat de ik interesse had in Phuket en ik vind dat deze interesse niet mag zakken door de ramp. De mensen hebben toeristen nodig en ik ben best blij om mijn steentje bij te dragen op deze manier.

Binnen 1 à 2, 3 maand denk ik 'mogelijks' te gaan. 'Alleen' ga ik wellicht niet maar moesten er mensen zijn die mee willen dan kunnen we toch es de mogelijkheden bespreken.

Wat meer details: ik ben een Westvlaming, single van nog geen 35. Ik denk aan een max budget van om en bij de 1200€ en ik vermoed dat we best gaan via een ordinair reisagentschap. Misschien geven ze in het begin zelfs kortingen ik weet het niet. Wat ginder doen? Wel, in eerste plaats genieten van de prachtige stranden en het (uitgaans)leven . Zoveel mogelijk ook de streek verkennen. Maar misschien kunnen we zelfs ook eens een handje aldaar toesteken, als men het wenst, met heropbouw of eender wat. Uiteraard zijn we vrij en is het niet omdat we samen vertrekken, dat we elke seconde samen moeten zijn he.
Laat me ook duidelijk zijn dat ik hetero ben maar ook dat het niet de bedoeling is met deze boodschap hier om een vriendin te vinden. Pas op, moesten we daar een vriendin vinden, who knows.... dan is dit meegenomen, maar, hoewel ooit verhuizen naar Thailand misschien wel een verre droom is, maak ik me geen illusies.

Mensen die reeds in de streek geweest zijn (of er misschien wel wonen!) kunnen uiteraard ook reageren, heel graag zelfs, met hun tips en ervaringen.

Greetz!
Berten
Met citaat reageren

Sponsored Links